Blog Eye on the street

Chic Goes Wild

March 17, 2014

About ten days ago I have been hosted by the Fidenza Village, the only Chic Outlet Shopping center in Italy, the Value Retail chain that guarantees a shopping experience in a village made of shops, bar and restaurants and nothing else.

In order to reach the place, I have travelled with the brand new Shopping Express® service, that provides a round-trip ticket on the new Luxury Coach; the TraMilano Kit, that includes a tram ticket, the map of the trams stations and an audio-guide to enjoy the city tour on the famous tram number ‘1’; the Milano Card Special, that allows the owners to take advantages of special prices concerning museum or exhibitions tickets or restaurants and locals in Milan; the Vip Card, that guarantees an additional 10% of discount on the outlet price of all Fidenza Village’s shops.

Starting from the 19th of March, the Fidenza Village will welcome the spring season with flowers installations made by  the artist and flower seller Mark Colle, who will realize his work even thanks to the collaboration with the Botanic Gardens Conservation International (BGGI).

For further information on Fidenza Village and on the Chic Goes Wild campaign visit www.fidenzavillage.com.

___

Una decina di giorni fa sono stata ospite di Fidenza Village, unico avamposto in Italia di Chic Outlet Shopping, la catena di Value Retail che garantisce un’esperienza di acquisto nella tranquillità di un villaggio unicamente dedicato a negozi, bar e ristoranti.

Per raggiungerlo, partendo da Milano, ho usufruito del nuovo servizio di Shopping Express® che comprende un viaggio di andata e ritorno a bordo del nuovo Luxury Coach; il Kit TraMilano ovvero un biglietto per il tram, la mappa delle fermate e un’audioguida per godersi Milano a bordo dello storico ‘1’; la Milano Card Special che consente di ottenere riduzioni per ingressi a musei, mostre, ristoranti e locali in quel di Milano e infine la Vip Card che all’interno di tutti i negozi di Fidenza Village dà diritto a un’ulteriore riduzione del 10% sul prezzo outlet.

A partire dal 19 marzo Fidenza Village vestirà la primavera grazie alle installazioni floreali volute da Mark Colle, fioraio artista di Anversa e realizzate grazie anche alla partnership con Botanic Gardens Conservation International (BGCI).

Per maggiori informazioni sul villaggio e sulla campagna primaverile Chic Goes Wild: www.fidenzavillage.com.

 

 

You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply