Blog Eye on the street

Intercolor

July 2, 2014

Everybody think that colour is one the most natural thing on earth. Actually it is true, but as it often happens, it can be a topic around which people discuss and have different opinions, taking it as a hint in order to create trends in fashion, design and yarns.

Intercolor was born for this reason and many more: a platform that, since 1963, allows to members from different nations (14 at the moment) to meet online and share opinions and points of view about colour trends, above all in the fashion area.

For further information www.intercolor.nu.

___

Si pensa che il colore sia tra le cose più naturali che ci sia. In realtà è così, in pratica è, come succede un po’ con tutto, un argomento sul quale discutere, confrontarsi e partire per determinare i trend nel campo della moda, del design e dei tessuti.

Per questo e per altri motivi è nata Intercolor, una piattaforma nata dal 1963 che permette a membri di diverse nazioni (attualmente sono 14) di incontrarsi e di scambiarsi opinioni e punti di vista sulle tendenze colore soprattutto in ambito moda.

Per maggiori informazioni www.intercolor.nu.

 

You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply