Blog FTY Companies

Stefanel and Feel the Yarn 2015

June 10, 2015

Stefanel Group, one of the most important fashion company where knitwear products are significantly listed in its catalogue, is offering a stage opportunity to the student who will be ranked as second at the Feel the Yarn contest. Eleonora Stefanel will be one of the member of the jury which will evaluate the quality and the innovative creativity of the 21 students participating at the contest.

CPF will be supporting the winner paying other educational opportunities to the winner.

___

Il Gruppo Stefanel, azienda leader nel settore della moda e con un mix prodotto dove la maglieria ha una presenza significativa, ha messo a disposizione uno stage di formazione che sicuramente sarà occasione di arricchimento e di pratica per il secondo vincitore. Eleonora Stefanel farà parte della giuria di esperti che dovranno valutare la qualità e la creatività innovativa dei 21 studenti internazionali che partecipano a Feel the Yarn 2015.

Il premio si aggiunge alla borsa di studio erogata da C.P.F., principale organizzatore del concorso, destinato a finanziare ulteriori occasioni di formazione per il vincitore del concorso.

You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply