Blog Fashion

Bon Vivat

September 20, 2013

After the one in New York, the fashion week is taking place in Milan in these days. Someone last year dared to call it a ‘circus’: I wouldn’t use such a strong and negative expression, but surely you can see many things around here.

The brand designed by Monica Byrne and Bon Vivat has just come from New York. The spring/summer collection 2014 was presented in the last days at The Small: it is made by original and polished clothes, made for a bright woman who likes to be unordinary.

You can visit the innovative website at http://bonvivat.com in order to have more information and images about the collection.

 ____

Dopo New York, a Milano, questa, è la settimana della moda. Qualcuno l’anno scorso l’ha chiamato circo, io non arrivo a tanto, ma certo è che in città c’è un po’ di tutto (da fare e da vedere) e ci sono un po’ tutti.

Da New York è arrivato il marchio disegnato da Monica Byrne, Bon Vivat. Presso The Small è stata presentata nei giorni scorsi la collezione primavera/estate 2014: una serie di abiti raffinati e originali che vestono una donna luminosa a cui piace essere un po’ fuori dal comune.

Maggiori informazioni e immagini della collezione sul sito http://bonvivat.com, costruito anch’esso in maniera decisamente innovativa.

 

 

You Might Also Like