Blog Eye on the street

Michael Kors: Watch Hunger Stop

October 27, 2014

On October 16th the World Food Day has been celebrated to remember how much the hunger in the world is still a serious problem.

For this occasion Michael Kors, the American brand mainly famous for its IT bags, launched for a new limited edition of 100 Series, which is one of its watches.

The promotional campaign is called Watch Hunger Stop and emphasizes, already by the model’s name, that by selling just one watch, 100 meals can be founded.

The new watch is available in Michael Kors’s stores while stocks last.

___

Come ogni anno, lo scorso 16 ottobre si è celebrato il World Food Day, ricorrenza che serve per ricordare quanto la fame nel mondo sia ancora un problema serio e non ancora superato.

Michael Kors, azienda americana ora famosissima soprattutto per le sue borse, diventate tra le fashioniste delle vere e proprie icone, ha lanciato per l’occasione una nuova limited edition del 100 Series, uno degli orologi della sua collezione.

La campagna che vede protagonista il nuovo 100 series si chiama Watch Hunger Stop e sottolinea, già dal nome del modello stesso, come attraverso la vendita di un solo orologio sia possibile finanziare 100 pasti.

 

You Might Also Like